راهنمای ایجاد ایمیل بر روی وب سایت پنل پرینت

  • 1

جهت ساخت و مدیریت ایمیل به بر روی آیکون Mail و بخش Accounts کلیک کنید.

  

بر روی کلید Create Mail Account  کلیک کنید .

 

برای خود آدرس ایمیل ساخته, رمز عبوری برای خود تعریف کرده, پاسخ خودکاری بسازید که بلافاصله پس از دریافت ایمیل از شخصی بدست فرستنده ایمیل ارسال شود, متن امضایی برای خود بسازید که بصورت خودکار در پایین متن تایپ شده که قصد ارسال آن را دارید, قرار بگیرد.

پس از تکمیل این فرم برروی کلید Save کلیک کنید تا تنظیمات شما در پنل ذخیره گردد.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت